onsdag 19 december 2012

Tjejdag!

Idag har jag och tjejerna haft en mysdag. Helt underbart faktiskt.
Lillskruttan är febrig och hostig men det märks inte så mycket på henne så hon fick följa med mig och Emmis till läkaren idag. Det var dags för besök hos ortopeden. Där blev vi skickade vidare till röntgen men vi hade ett par timmars paus så först åkte vi och mötte upp älskade mannen/pappan och lunchade ihop.
Sedan tillbaka till sjukan för röntgen och en massa bus i diverse väntrum!
Eftersom jag var ensam med båda barnen fick Emmis klara sig själv inne på röntgen och det fixade hon galant. Min modiga tjej!
Nu badar lill-fis. Eller stor-fis kanske? Den här snuvan hon har nu känns på lukten långa vägar. :-)
För mig väntar lite städning så jag kan ha en lugn och skön VAB imorgon också.

"Jag kan ligga så här, mamma! Det är jätteskönt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar